Το παρακάτω άρθρο αποτελεί μέρος του exclusive περιεχομένου μας που προσφέρουμε στους εγγεγραμμένους χρήστες της mailing list μας, και στάλθηκε στις 30-01-2014
Αποφασίσαμε μετά από ένα εύλογο χρονικό διάστημα να κοινοποιούμε ΚΑΠΟΙΑ από αυτά τα άρθρα για να βοηθήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερους χρήστες αλλά και ως μέσο προώθησης! Αν θέλετε και εσείς να λαμβάνετε πρώτοι παρόμοιο περιεχόμενο στα εισερχόμενα σας… γίνετε μέλος της παρέας μας!
Σήμερα αποφάσισα να γράψω ένα άρθρο για το πιο δυναμικό κομμάτι μιας ανάρτησης…. Τον τίτλο.
Ο τίτλος είναι η πρώτη επαφή του αναγνώστη με το άρθρο σας και είναι αυτός που καθορίζει κατά ένα μεγάλο ποσοστό το κατά πόσο θα κερδίσετε την προσοχή του. Ενώ λοιπόν αποτελεί τον σημαντικότερο παράγοντα που καθορίζει την επισκεψιμότητα του blog μας, εμείς συνηθίζουμε να μην δίνουμε την απαραίτητη σημασία, και να μην κατανοούμε την δυναμική του, και αυτό σήμερα κι όλας πρέπει να αλλάξει.
Θέλω πριν γράψετε το επόμενο σας άρθρο, να σκεφτείτε σε πόσα διαφορετικά σημεία θα εμφανιστεί η επικεφαλίδα του post σας. Για παράδειγμα στο δικό σας blog ο τίτλος είναι αυτός που εμφανίζεται συνήθως σε widget της κατηγορίας των συσχετιζόμενων άρθρων όπως οι δημοφιλείς αναρτήσεις. Πέρα όμως από το δικό σας ιστολόγιο η επικεφαλίδα θα εμφανιστεί στις μηχανές αναζήτησης, στο blogroll των φιλικών σας ιστολογίων και κάθε φορά που θα κάνετε share σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο.
Έτσι όσο καλύτερος είναι τόσο περισσότερες πιθανότητες έχετε να διαβαστεί η ανάρτηση σας από μεγαλύτερο αριθμό χρηστών.
Τι κάνει όμως έναν τίτλο πετυχημένο;
Ένας τίτλος θεωρείται επιτυχημένος όχι μόνο όταν εξυπηρετήσει τον σκοπό του δηλαδή το να μαζέψει κλικ, αλλά όταν έχει ενημερώσει σωστά για το περιεχόμενο του άρθρου
Πως μπορώ να βελτιώσω την τεχνική μου και να γράφω και εγώ ακαταμάχητους τίτλους για τα άρθρα μου;
Δώστε στην όλη διαδικασία τον απαραίτητο χρόνο που χρειάζεται. Αν για παράδειγμα το να ολοκληρώσετε το άρθρο σας, σας πήρε δυο ώρες τότε χωρίς τύψεις αφιερώστε μέχρι και μια ώρα για να βρείτε τον ιδανικό τίτλο.
Πάντοτε να επιλέγετε τίτλους που ανταποκρίνονται στο περιεχόμενο του post σας. Είναι συχνό το φαινόμενο να διαβάζουμε ευφάνταστους και πολλά υποσχόμενους τίτλους και όταν κάνουμε κλικ στο άρθρο να απογοητευόμαστε.
Προσπαθήστε να συμπεριλάβετε λέξεις κλειδιά ώστε να βοηθήσετε και στο SEO.
Κρατήστε τον όσο πιο μικρό σε μέγεθος γίνεται.
Μάθετε από τους καλύτερους. Όπως στα περισσότερα πράγματα online το να παρατηρήσετε τα αγαπημένα σας site και blog θα σας κάνει καλύτερους. Τι είδους τίτλους χρησιμοποιούν; Ποιο είναι το ύφος τους; Παρατηρήστε ακόμη και τον εαυτό σας, όταν σερφάρετε. Ποιοι είναι οι τίτλοι που σας τραβούν την προσοχή και σας κάνουν να κλικαρετε.
Λίγο δράμα δεν έβλαψε ποτέ κανέναν και ιδιαίτερα τα blog posts! Ενώ όλοι θα συμφωνήσουμε ότι το να αναφέρεις στον τίτλο του άρθρου τι θα κερδίσει ο αναγνώστης όταν το διαβάσει είναι μια καλή τεχνική, εγώ σας προτείνω κάτι ακόμη καλύτερο… Να αναφέρεις τι θα χάσει αν δεν το διαβάσει. Πιστέψτε με τα κλικ θα διπλασιαστούν.
Προσπαθήστε να βάλετε μια αίσθηση βιασύνης και κατεπειγόντως. Κάτι που να μαρτυρά ότι πρέπει να διαβάσουν τώρα το άρθρο σας!
Τέλος χρησιμοποιείστε πάντοτε τίτλους κ ύφος που ταιριάζει στο ιστολόγιο αλλά και στην προσωπικότητα σας, και μην παρασύρεστε από την ανάγκη της υψηλής επισκεψιμότητας!
NO COMMENT